då var det fredag igen

helg, super gött ska sova i massor! jobb idag rätt lugn dag, med lite barn skönt det med ibland. ikväll ska kiina och jag göra taco och kanske kolla någon film, vem vet :D har städat och plockat i mitt nya rum, tvättar en vit tvätt och snart ska den mörka in, är på städhumör, det kommer sällan men när det väl är här, är det bästa att göra allt eftersom det nog dröjer innan humöret kommer tillbaka igen :D ska nog åka hem sista helgen i april, måste bara få tag i pojkvännen så det är säkert att han ska hem då :) sedag ska jag hem helgen efter det med, fest med flickorna är planerat då, eller sanna och jag har iaf planerat lite.. sedan helgen efter det ska jag med hem för då fyller Bästisen 20!!! sedan är det inte långt innan jag flyttar hem helt ! :D längtar!! 6 veckor kvar sen blire hemfärd!



sommaren är här !



mumms!!



twister! haha

mer bilder kommer någon gång haha de tar sin tid :D

ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0