helg

fredag var det jobb som vanligt, men efter jobbet åkte jag till oslo S för att hämta upp lillsyrran som kommit på besök. kvällen blev lugn förutom när vi skulle till kiwi för att handla, då kommer först 2 polisbilar och en ambulans som svänger in på bogsta camping, efter det kommer 2 brandbilar, sedan 2 till polisbilar, en ambulans, rökdykare, fler polisbilar och sendan en brandbil till! vet ej vad som hände men får väl läsa det i någon tidning eller nått.

lördagen, upp tidigt för att träffa vivvi på "stan" shoppning stod på schemat! jag hade ju tänkt att bara köpa EN sak men så blev det inte, kom hem med, ett par jeansshorts, ett par baggejeans, en vanlig tröja, ett par tunna mjukisar och hudsalva =) men det känndes super bra att handla lite ! sedan åkte vi alla hem till oss för att laga mat, det blev kotletter med pasta och sås till. efterrätten bestod av glass och chirre med dipp, gott gott gott. just ja vi var på marknad md där kunde man göra ett sundhetstest men fick stå på nått och sen mätte de allt i kroppen, jag var helt normal och skulle fortsätta som jag gjorde, jag har ju nästan sutte still i 5 månader haha lite träning på gymmet då, men det var ju skönt att höra haha!

<3

ha de !


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gu va fina ni e, stolt kusin<3

2010-04-25 @ 14:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0