segt!

denna dag har gått otroligt segt har iallafall varit på gymmet och gått 45 minuter imorgon blire ett styrkepass, efter jobbet, vet inte vart jag ska vara än men får väl reda på det imorgon bitti. klockan 20.35 kommer kiinis :D ska möta henne vid bussterminalen.

har börjat fundera på hur länge jag ska vara kvar här i norge. tror nog att jag flyttar hem till sommaren. det är inte det att jag inte trivs här för det gör jag! men det är fruktansvärt jobbigt att vara så långtifrån tobias<3 får se hur det blir, och vad jag skulle göra om jag flytta hem då.

Saknar Dig<3



Kommentarer
Postat av: veronica

Fin kille ;) Love him <3

2010-02-26 @ 19:23:00
Postat av: lina

underbar<33

2010-02-27 @ 00:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0