lørdag

idag gick vi upp tidiget vi skulle upp till holmenkollen før att fika :) till frukost blev det pannkakor grøt och mackor en intresant blandning som var helt okej. sedan bar det ivæg upp till holmenkollen.. herregud att folk frivilligt slænger sig ut før de stupet! inget før mig, dær uppe hittade vi æven en 2,5 kilometer lång kjælkbacke som man kunde åka och sedan ta bussen upp till toppen igen, men vi skippade det, det får bli en annan gång :P till fika blev det havreflan, skolebrød, ballerina kladkaka och orginal.. mycket gott!

efter besøket på holmenkollen åkte vivvi, fi och jag till oslo city dær vi kollade runt, sedan gick vi karl johan och jag hittade mycket intresant, bilder kommer :D till kvællen blev det tacogratæng och mys till luftslottet som sprængdes, bra film!

bilder kommer imorgon tror jag hihi =)

ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0