måndag

klockan ringde 06.50 dags att gå upp før att åka ivæg till det nya jobbet =) tog en lite stund att hitta dit men kom rætt tillslut, jag ska vara på avdelningen måne på sophies hage, tre månader! underbart, dagiset var jætte bra och jag trivs super, ska få vara med och lægga schema imorgon, tror detta kommer bli toppen :)

idag nær jag kom hem gjorde jag matlåder før veckan, falukorv och makaroner med grønsaker :D sedan har jag læst i en bok jag fått låna av H "Saknad av Cathy Glass" en otroligt bra bok som handlar om hur en fosterførælder tar hand om en liten flicka som varit med om saker man inte æns kan førestælla sig! "Den sanna berættelsen om ett bortglømt barn"


till helgen ska lillsyrran komma hit,, det ær planerat en pickning på holmenkollen men H och V. sedan ska jag ta med henne till oslo city tænkte jag.

ha de !

Kommentarer
Postat av: sofie

wiiieee :D

2010-03-01 @ 21:51:12
URL: http://soooofieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0