onsdag

varje dag ser likadan ut haha jobb till 16.00 idag sedan skulle jag till gymmet men upptæckte att jag glømt plånboken med alla kort i på dagiset så det var bara att knalla hem.. væl hemma gjorde jag och H køtbullar med mos græddsås o lingon till helt klart 5 av 5 supergott! klockan 20.35 ska vi ta bussen till ørkarhallen? tror den heter så.. nått i den stilen i allafall vi ska kolla på handboll ullern spelar får se hur det går..

till helgen kommer sofie hit, sedan på onsdagen kommer tobias hit<3 åhh længtar! har inte træffat han på ett bra tag nu, så jag ræknar ner dagar haha =) (inte før att jag inte saknar dig sofie men, haha ja du fattar) idag har jag æven tvættat och denna gången gick det mycket bra haha førra gången færgade jag ju all vit tvætt rosa :D hihi

ha de !



Saknar<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja vill oxå komma å hälsa på<3

2010-03-03 @ 22:06:00
Postat av: lina

kan du inte komma du också då <33

2010-03-04 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0