packning!

nu har packningen dragit igång, allt ska ner i lådor, väskor, påsar! på fredag kommer far och lillsyrran och hämtar hem mig! ska bli så gött att åka hem nu :D kiina och vivvi åker hem på fredag morgon i vivvis volvo, men jag har ju en arbetsdag kvar då så jag får vänta några timmar med att åka hem. men nu hör jag här att de planerar hemflytten tidigare redan torsdag kväll! va äre för stil då?? lämna mig kvar här en hel natt! haha men men får ju pengar för en dag mer än er! HA! som om det skulle väga upp att få åka hem tidigare?! öh nej! aja inget att göra åt.. på fredag får jag träffa Älsklingen med, åh jag längtar känns som evigheter sen vi sågs!!!



snart tar 91:erna studenten, inte alls avundsjuk! ett år sen vi sprang ut, faan va tiden går fort!! även fast det ite känns så just nu hihi...

ha de !

Kommentarer
Postat av: duvetvem

älskar dej ändå vettu! ;) <3<3

2010-05-25 @ 16:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0