segt

seg dag ligger bara i sängen och väntar på att tiden ska gå, vill bara att dessa sex veckor ska gå i rasande fart så man kommer hem. nästa helg kommer nog lillsyrran hit, mycket trevligt då min rumskamprat ska på besök hemma i kga. funderar på att gå upp och göra mat, blir väl korv som vanligt.. funderar på att ta en promenad idag iaf så jag inte bara ligger inne hela dagen. måste även plocka in all tvätten, inte alls på humör för det. skulle vilja prata lite med min pojk så om du läser detta kan du väl vara lite mer vid datorn om tiden finns =)

ha de !

Kommentarer
Postat av: sofie

snart kommer jag :D haha

2010-04-20 @ 19:34:41
URL: http://soooofieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0