ledig..

vaknade upp klockan 06.00 idag hær kiinis knackade på dørren och fråga om vi skulle se hockeyn, men både hon och jag tog vårat førnuft till fånga och sov vidare =) vaknade sedan vid nio då jag bestæmde mig før att gå upp.. en ledig dag idag skønt men skulle ju vilja jobba så jag ringde adecco och fick jobb tis-fre på gransbekken bhg, ligger en timma bort med t-bane.

idag har H (kiina, h står før høgberg før de som inte hængde med) och jag varit på gymmet, det blev ett styrkepass så jag hoppas att jag har træningsvärk imorgon! när vi kom hem så blev det korv och pasta till lunsch 3 av 5 tror jag bestämt. jag börjar bli trött på hala makaroner, så tips på en god stuvning skulle vara mycket snällt om någon kunde bidra med =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0