tillbaka!

då var man tillbaka till norge, många tårar innan jag lämnade kära kga! efter en 4 timmars lång tågresa var man framme i oslo där jag möttes av kiina o vivvi mycket trevligt! vi slängde några nabba ord sedan vinka vi ha de till vivvi och kiina och jag gick mot bussen, efter 25 minuters buss var jag äntligen tillbaka på sørkedalsveien 265b.

det blev att kolla skidskyttet då ferry slog till! ingen i detta hus trodde riktigt på honom eftersom fransmannen är galen enligt en viss tomas men han gick ju in i väggen och norrbaggen bomma!! Yes!! sedan blev det GULD! haha

ikväll blir det handboll då vi ska kolla på ullern och se om det är något att ha!

kraam!

Kommentarer
Postat av: Kristina Høgberg

måste säga att denna blogg är verkligen värd att följa, har en fundering på att göra den till min startsida!;) ujujuj!!! man blir ju lite sugen på att själv starta en blogg, nu när man har ett bloggproffs i huset så kanske man kan få tips och ideér,,, ad tycker du om namnet kristinahogberginorgeland.blogg.se?! det vore väl nått!;) puss

2010-02-17 @ 15:52:46
Postat av: sofie

wiiieeee fick som ja ville ;D haha

2010-02-17 @ 16:08:41
URL: http://soooofieeee.blogg.se/
Postat av: sofie

ska ja göra en heater (lägga in bilder högst upp) till dig? :P

2010-02-17 @ 16:09:42
URL: http://soooofieeee.blogg.se/
Postat av: veronica

gud vad kul Lina..denna blogg kommer jag följa med glädje..kram på dig

2010-02-17 @ 18:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0