trötter

har nu sett den senaste harry potter filmen, den va ju inte bra direkt hände ju nästan ingenting, en besvikelse! aja jag och benjamin lagade kyklingtaco mycket gott.. eller vi lagade inte jag laga o han spela tv-spel men jag är lite van hemifrån =) han dukade ju och fixa filmen, alltid något hihi.. tänkte kolla curlingen sen om jag orkar vara vaken haha stor risk att jag somnar till den fartfyllda sporten!

imorgon blir det nog en tripp till gymmet sedan möta kiinis som kommer "hem" =D ! vet bara inte vilken tid jag ska möta henne men det löser sig nog.


tack moster för hjälpen med håret<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin e du, saknar dejj!!

2010-02-21 @ 01:13:23
Postat av: sofie

du blev så fin!!!

puss

2010-02-21 @ 10:44:25
URL: http://soooofieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0