gästbloggning

Godkväll i stugorna i Sverige!

Nu är det gästbloggning i Linas blogg. Fick en förfrågan om jag ville göra lite gästbloggning och det tackar man ju inte nej till förståss, så det är ingen mindre än Josefin som är igång och bloggar lite :)

Ligger här i sängen och softar, har kikat runt lite och ja, vi smider planer om man säger så. Eftersom jag gästbloggar måste jag ju såklart blogga på Linas dator, men har tagit bort de jobbiga norska tangenter hon använder sig av! Bra val av mig :D hihi!

Hoppas allting är underbart med er, för det är det här iallafall, lördagen den 20mars. Nej, skepp och hoj, här går tiden fort är visst söndag den 21 mars redan.. som sagt går tiden fort när man har roligt.

Nu är det dags att smida planerna vidare, så dags att ta farväl av er kära bloggläsare! :D

Ha det bra bra bra, Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0