tisdag

sov morgon idag! skönt fick sova till 07.20 :) inte illa haha, men solek sken och fåglarna kvittrade. när jag kom till dagiset gick vi på tur med våra små barn. dagen rullade på fort, slutáde ju kl 17.00 då åkte jag till gymmet där kiina mötte upp mig :) sedan hem för att äta, det blev hemma gjorda hamburgare! mumms med pommes till 5 av 5 helt klart! pojkarna är mycket händiga i köket :D tvättat och packat lite, har även bäddat rent, skönt att krypa ner i sen :D imorgon slutar jag 13.30!! hur gött ska inte de bli?! haha då blir det gymmet-äta-packa-hem till vivvi! sova där sedan hem till kga!!! när jag kommer hem ska jag till örebro med far och sofie, sen får jag äntligen träffa tobias <3

ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0