3/5

jaha nu var det maj, årets dyraste månad, 13/5 är det kiina som fyller sedan 17/5 är det fars tur att fylla år, vi fortsätter sedan men mor som fyller den 26/5 dagen efter den 27/5 är det lillsyrran som fyller, sedan den 29/5 är det älsklingen som fyller! många födelsedagar = mycket tårta:D hoppas det blir smörgåstårta det absolut godaste man kan äta tror jag allt :D

var hemma i helgen träffade familjen och vänner, fredagen var jag bara med familjen och tobias, lördagen firade vi mackan som fyllde 20! sedan söndagen blev det lugnt, sa hej då till tobias :( sedan åkte bussen 17.00 tillbaka till oslo. kommer hem igen den 12/5, åker med tåget när jag slutat :) blir hemma tills den 16 maj tror jag, för den 17 maj vill vi självklart vara här i norge för att se hur det går till :)

ha de !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0