8 dagar kvar!

lite dårligt med inlägg här känner jag, men det är ju så tråkigt att blogga haha! kommer inte bli någon storbloggare av mig inte ! men iallafall, varit hemma, firade Kiina som fyllde 20!! GRATTIS!!!!!!! vi firade henne på lördagen ska lägga in lite bilder tänkte jag :D sen träffade jag Älsklingen med! saknar! men snart går flytten hem, bara 8dagar kvar! var på intervju det gick galant så nu ska man se hur man ska göra efter sommaren. har varit 17 maj med, Grattis pappa!!!!! och hurra norge, nationaldagen var väl sådär, massa folk men de va ju kul och se hur de gör här haha :)









kubbspel blev det, här har ni förlorarna! de kom sist tråkigt ! hihi


det gick dock inte så bra för lag tirgarna heller, en tredjeplats


och här är de som vann, inte alls värda segern! två av sina matcher vann de på att någon slog ner kungen, tråkigt när det behöver bli så ! haha




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0