onsdag !

jobb på idag med, fick vara på en annan avdelning idag. dit vill jag inte tillbaka! haha børja en skrika børjade 30 skrika... två dagar kvar på detta dagis nu, sen ære helg o ferre :D funderar på om jag ska åka hem helgen den 12-14 mars, ska hør lite me gutten min nær han ska hem..

nær jag kom hem idag skulle jag ivæg och træna tænkte jag, men det får bli imorgon. istællet gjorde jag några matlåder som jag ska ha med till jobbet nu i veckan. det blev korv och mos med lite grønsaker till. sen ær det fullt med saker jag borde gøra, som: tvætta, stæda, damma o dammsuga men jag tror allt att ja ska vænta lite med det =) nu ska jag ta en dusch, bædda ner mig och kolla på OS eller OL som de sæger hær.

ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0